Jul tidigt....

Herregud vad julen kryper närmare hela tiden. Tänk att vi snart är inne november, vilket i och för sig inte är mig emot då jag älskar julen. Men det borde finnas en gräns på när julförsäljningen börjar, för det känns som att det blir tidigare och tidigare. När vi var i Malmö i oktober var halva affärerna fyllda med tomtar och compani. Igår fick jag höra från min syster att skumtomtarna har börjat att invadera mataffärerna, vilket är positivt imed att jag älskar Cloettas tomtar.

Det känns bara så synd att börja med allt nu, för då uppskattar man det inte lika mycket när det väl är första advent. För mig är det då julen startar på riktigt och min julkänsla verkligen infinner sig. Det är då jag vill handla tomtar, äta skumgodis och glögg med mera. Så jag ska allt försöka stå emot tomtarna lite till, frågan är bara hur många gånger det tar innan en liten skumtomtehamnar i min mun ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0