När minsta lilla grej blir stor...

Usch vad snabbt det går att komma in i vardagen igen. Veckan har rivstartat jämnfört med förra måndagen, som tillbringades framför en film i soffan. Två jobb dagar är avklarade, bettfys i Malmö har jag efterlyst i tre dagar utan resultat och reseersättningar med mera är skickade eller inskannade för vidare läsning.

Detta är sådana saker som var tvugna att göras, då de inte kan skjutas fram längre. Väntar jag en vecka till med att till exempel ringa till vårdcentralen blir jag utan medicin en vecka, vilket skulle vara en katastrof. Det är bara det att vardagen är jobbig nog när man är som vanligt, men just nu är allting extra jobbigt då kroppen fortfarande inte har repat sig. Därför blir minsta lilla grej en stor grej i slutändan just nu.

Imorgon är jag iallafall ledig och det enda måste som ska göras är att ringa ett samtal. Annars ska jag enbart göra det jag känner för helt och hållet!

Hoppas att ni höll för öronen som inte orkar lyssna på lite klagan från en trött själ!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0