Svarens vecka....

Då var det söndag igen, vi kör standard meningen som varje söndag. Tråkigt men sant.... Då är det dags för en ny vecka, med nya utmaningar. På onsdag är det äntligen dags för återbesöket hos käkkirurgen, vilket ska bli skönt att få avklarat. Jag har lite funderingar, frågor och lite oro som jag behöver få besvarat. Sen på fredag är det dags att träffa min handläggare på arbetsförmedlingen och försäkringskassan, då jag ska gå in i ett projekt som heter Samverkan istället för FINSAM. Har lite saker jag behöver att ta upp, för att veta hur jag ska hantera. Så denna veckan blir det förhoppningsvar svarens vecka!


MÅNDAG  Arbetsprövar och sjukgymnastik.

TISDAG  Arbetsprövning.

ONSDAG  Besök på käkkirurgen i Malmö.

TORSDAG  Arbetsprövning och lättgympa.

FREDAG  Möte på arbetsförmedlingen.



Önskar er en bra vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0