Utflykt för Nellys skull!

Då var det äntligen helg och jag har börjat morgonen med en behövlig sovmorgon. Att sova blir nog en stor prioritet denna helgen, för att kunna vara i bästa skick på tisdag. För då är det nämligen dags för ingreppet i nacken igen i Jönköping hos överläkare Mats Persson. Så det gäller att vila så mycket jag bara kan! Berättar mer om detta när det börjar närma sig....

En liten utflykt idag blir det dock, för jag ska nämligen en liten runda till djuraffären för att köpa ett reflex halsband till min katt Nelly. Det börjar ju bli mörkare och mörkare nu när hon är ute och då ser ju inte bilarna henne, så jag tänkte att jag skulle göra det bästa jag kan för att inget ska hända. Nackdelen för mig när jag går in i en djuraffär är att jag oftast kommer ut med mer än det jag ska ha, för jag tycker hon även är värd en leksak eller två. Löjlig man är ibland, men hon är ju min lilla "bebis". Hon tar hand om mig och jag tar hand om henne!

Ha en trevlig helg!



Nelly gillar att vara med när något händer i huset,
här var det en spegel som skulle upp på väggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0