Artikeln om mitt liv!

För ca två veckor sedan skrev jag att jag hade blivit tillfrågad om jag kunde tänka mig att vara med i ett reportage om ansiktzonterapi, som jag har gått på ca ett halvår för att få bort spänningar i ansiktet! Något jag inte berättade var att jag även blev tillfrågad av reportern om jag kunde tänka mig att vara med på ett enskillt reportage också. Hon tyckte att mitt liv skulle vara intressant att skriva om. Först var jag väldigt tveksam och förstod inte varför någon skulle tycka att mitt liv var så speciellt, men sen gick jag med på det.

Idag damp tidningen ner i brevlådan med bild och text om mitt liv, min vardag. Det var ett jätte fint reportage och jag är väldigt nöjd hur hon fick ihop det, ändå känns det väldigt konstigt att läsa om hur någon annan beskriver en. Man blir så rörd av alla fina ord! Förhoppningsvis kommer artikeln vara en inspiration för alla som läser den, för ingenting är omöjligt

För er som vill läsa reportaget så heter tidningen Infobladet (Karlshamn)! Finns tyvärr inte på nätet utan pappersformat! Finns det intresse bland er läsare längre ifrån, kan jag eventuellt skanna in artikeln. Säg till såfall.... 





Kommentarer
Postat av: Tanja i Ronneby

Åh jag vill gärna läsa repotaget om dig..scanna gärna in det... läste att du hade gått upp i arbetstid till 8 timmar..jag är tvingad att gå ut på minst 10 timmar i veckan..min arbetsförmedlare tryckte även på med halvtid...ska byta ut henne snart för hon är riktigt elak... tycker att mina 25% är ok ibland...är stolt över att jag iallfall kan arbetsträna det lilla jag gör..men tydligen tycker AF att det är alldeles för lite..=(

Hoppas att det går bra med att gå upp i tid!! Kramar

2011-09-22 @ 01:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0