Den bästa mamman!

Idag fyller min älskade mamma år och ikväll blir det lite firande bara familj, för att sedan slå på stort på lördag! De flesta säger väl att ens mamma är den bästa mamman som finns och jag och min syster kan bara hålla med. För oss är hon nämligen den bästa som finns!

Vi skrattar tillsammans, vi gråter tillsammans, vi upplever saker tillsammans och vi finns där för varandra. Jag vet inte hur många läkarbesök mamma har varit med på, hur många papper vi har läst tillsammans som man knappt förstår, hur många olika ansökningar vi har tagit oss igenom eller hur många kriser vi har gått igenom tillsammans!

Tack för att du är den bästa mamman i världen för oss, vi älskar dig över allt annat!!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0