Första veckan i september!

Tänkte börja med att skriva "då var det söndag igen", men insåg sedan att det har jag ju skrivit varenda gång jag har skrivit veckoschemat för kommande vecka. Tråkigt att skriva samma sak hela tiden, men när jag väl funderade på det hittade jag inget bättre sätt att börja. För söndagar är väl lite så att man konstaterar att det är söndag och sen börjar förbereda inför kommande vecka. Så funkar det för mig iallafall, jag gillar söndagar för det är sån där mysdag när man gör vad man vill och en dag då man äntligen kommer ikapp det man inte har hunnit i veckan. För när det väl har blivit måndag är det bara fullt ös, känns som att inte jag hinner någonting mer än alla måsten. Helst ska man ju planera in två behövande vilopauser också, för att klara av dagen på bästa sätt!

Så här ser iallafall min vecka ut!

MÅNDAG  Arbetsträna på förmiddagen och sen ansiktzonterapi på eftermiddagen.

TISDAG  Arbetsträna och besök hos sjuksköterska Monica.

ONSDAG  Besök hos kuratorn Anki.

TORSDAG  Lunch med två saknade vänner, längtar redan.
Lättgympan drar igång på kvällen!

FREDAG  Arbetsträna och massage.

Hoppas ni får en underbar vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0