Ny vecka!

Vilken härlig söndag, idag har jag, mamma, pappa och min extra lillasyster gått en runda ute i skogen och sen grillat korv. Solen skinner för fullt idag här i blekinge och man vill bara vara ute så mycket som möjligt. Det var längesen nu vi grillade korv i skogen, men det är en viss mysfaktor över det hela och man njuter av att vara i stunden.


Så här ser veckan ut, en vecka som jag hoppas kommer att bli bättre än förra!

MÅNDAG  Besök hos sjukhustandläkaren.

TISDAG  Arbetsträna på förmiddagen och på eftermiddagen blir det sjukgymnastik.
Under eftermiddag kommer även Mats, läkaren som gjorde facettledsblockaden att ringa.

ONSDAG  Arbetsträna på eftermiddagen.

TORSDAG  Arbetsträna, massage och lättgympa.
Min älskade mamma fyller år!

FREDAG  Besök på ögonmottagningen.

LÖRDAG  Fira mamma!

SÖNDAG  Ledig!


Ha en bra vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0