Ökning av tid på arbetsprövningen....

Då var det söndag morgon igen och jag sitter här i morgonrock och en rykande varm kopp te i handen. Tar det lite lugnt idag på morgonen efter alla kalas igår för två fina vänner som fyllde 25 år. Det var jätte trevligt överallt med god mat och härligt sällskap!

Nu börjar iallafall en ny vecka och det är bestämt att jag ska prova att arbetspröva 8 timmar istället för 6 timmar med start på måndag. Känns lite spännande men samtidigt är jag orolig över hur jag ska orka, för hur gärna än jag vill jobba mer så känns det som att kroppen inte riktigt är med på samma tåg. Allt går väl förr eller senare, det blir väl privat livet som får ta stryk i början.

 
MÅNDAG  Arbetsprövning och massage.

TISDAG  Arbetsprövning och möte med min coach och arbetsterapeut Karin för kolla kontoret för arbetshjälpmedel.

ONSDAG  Ledig

TORSDAG  Arbetsprövning och besök hos Monica.
Lättgympa.

FREDAG  Sjukgymnastik hos sjukgymnast Ia.

LÖRDAG  En härlig tjej kommer på besök!

SÖNDAG  Kalas hos min morbro.


Jag önskar er en härlig vecka!


Kommentarer
Postat av: Ronne, Malin & Moa

Vi följer dig, stöttar dig och hejjar på dig vår favoritTessan! Kramar!

2011-09-19 @ 22:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0