Telefonsamtal med läkaren!

Sedan i somras har effekten på min facettledsblockad som jag gjorde i Jönköping för ett år sedan avtagit med och mer. Smärtan är tillbaka där vi började och det var dags att kontakta Ryhov igen. I eftermiddag hade jag en telefontid med överläkaren Mats och vi bestämde rätt snabbt under samtalets gång att vi skulle göra om blockaden ytterliggare en gång.

Så den 25 oktober ligger jag på operationsbordet igen för att bränna av nerverna till den skadade facettleden på höger sida för andra gången! Önska mig lycka till! För er som inte läste min blogg för ett år sedan, så kommer jag att berätta närmare så fort det börjar att närma sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0