Miljöträning.

Miljöträningen för Caspian fortsätter med stormsteg. Jag försöker ta med honom så mycket jag bara kan på allt jag gör, det enda jag fortfarande undviker är miljöer där det finns risk att jag träffar på andra hundar. Han är nämligen inte vaccinerad ännu och det är dumt att riskera något innan dess. På onsdag är det dags för en liten tripp till veterinären. Sen har vi lite hundar på kö, som vill träffa sin nya lekkamrat.

Idag har jag, Caspian, mamma och pappa varit och hälsat på farmor på hennes äldreboende. Alla de äldre blev så glada när den lilla lurviga björnen vandrade in genom dörrarna och farmor sken upp när jag lyfte upp honom i hennes famn. Det tog lite tid innan han kom till ro i den nya miljön, så mycket dofter och allt att lukta på. Men sen la han sig under bordet och började tugga på leksaken.

Vad vore livet utan mitt hjärta! Så mycket glädje och kärlek han ger, så kan man inte vara annat än glad!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0