Nya tag efter halsflussen...

Då var det dags att ta nya tag för att påbörja en ny vecka. Orken är fortfarande inte som vanligt efter halsflussen, men pencillinet verkar mer och mer. Bara för att vila upp mig lite till, har jag varit hemma från jobbet. Det enda jag inte kunde ställa in var mötet om hur vi skulle gå vidare med arbetsprövningen. Alla verkade nöjda och glada, så troligtvis blir det förlängning i slutet av maj. Jag säger inte emot för jag tycker det är väldigt roligt och givande att vara där.

Här kommer ett schema över veckan!

MÅNDAG; Möte angående arbetsprövningen.

TISDAG; Arbetsprövning.

ONSDAG; Ledig.

TORSDAG; Arbetsprövning samt gympa.

FREDAG; Massage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0