Tack för att du hittade, du betyder mycket för mig!

Att vara skadad är klart inget man önskar sig, men ibland är jag ändå lite glad över alla fina människor och saker man har upplevt som skadan har orsakat!

Idag har jag träffat en helt underbar tjej som jag lärde känna genom min blogg! En dag fick jag ett mail på Facebook från henne där hon skrev att hon hade läst bloggen länge! Efter det fick vi kontakt, vi är lika gamla och kan prata med varandra på ett helt annat sätt eftersom vi båda vet hur det är att vara skadade! Efter många timmar i telefonen, sms och mail var det idag äntligen dags att träffas! Tänk att vi aldrig hade träffats om det inte var för skadan, så ibland blir man lite glad över att ha förmånen att träffa någon i samma situation!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0