Caspian är stor kille nu!

Tänk "lilla" Caspian är nu sju månader. Gud vad tiden går snabbt, känns som att nyss kom in i mitt liv samtidigt som jag har vant mig vid att ha någon vid fötterna hela tiden. Man kan ju inte tänka sig ett liv utan honom, han betyder ju allt.
 
Vi har redan gjort mycket tillsammans, med lite lynadskurser samt att vi tränar på servicehunds sysslorna en liten stund varje dag. Ibland är det bara fem minuter och ibland en timme. Beror lite på både hans och min ork. Han växer verkligen så det knakar och har därmed gått från sina sex kilo som han vägde i början av vårat liv tillsammans till idag över 15 kilo. Mer kommer det ju bli. I måndags blev han stor kille på riktigt, då han helt plötsligt började lyfta på benet när han skulle kissa. Lite vingligt var det allt så det var tur att busken stod där, så han landade mjukt. Men under veckan har han blivit mer och mer stabil och det börjar ta över allt mer. Det är dock fortfarande lite tjej kissning ibland, hihihi! Så härligt och underbart att få följa hans utveckling!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0