Fart och fläkt!

Igår var det fart och fläkt på björkvägen, då min fina syster hade släktkalas! En jätte mysig kväll hade vi tillsammans, med god mat, handboll naturligtvis, god efterrätt, trevligt sällskap, kärleksförklaringar med mera! Det är verkligen sådana tillfälle som gör livet värt!

Idag känns det dock inte fullt lika härligt! Mamma och Caspian var på skogspromenad och rättade ut våra kroppar vilket var mysigt, men tog den absolut sista orken! När vi kom hem blev det ett täcke och en filt över mig i solen på gräsmattan, där jag försvann in i sömnens land! Ögonen orkade inte hålla sig uppe en millimeter! Nu fyra timmar senare är jag fortfarande trött, men kanske alla fall tillräckligt vaken för att kunna äta en pizza och titta på en film! Ibland får man böta för att ha kul, så enkelt är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0