Grattis min fina syster<3

Hipp hipp hurra hurra hurra för min älskade syster som fyller år idag! 24 år är hon nu min finaste syster!

Är så tacksam för allt du har gjort för mig! För fyra år sedan gjorde du ett val att ta en bit av dig själv för att ge till mig! Från dagen jag blev skadad har du funnits där både fysiskt och psykiskt!


Nu är det dags för dig att ta tillbaka den delen av dig själv igen och ta hand om dig själv! Det är dags för oss att få två separata liv igen, trots att du alltid kommer vara en stor del! Men inte som hjälpare utan som syster! Jag vill ha tillbaka stunden att sitta och skvallra, att bara ha roligt tillsammans, att uppleva saker med mera! Att bara vara syster, nu är det dags för oss att ta tillbaka något som skadan förändrade!

Jag älskar dig min fina syster<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0