Ibland blir det inte som man vill...

Många är nyfikna på hur det har gått med lägenheten! Har fått många sms med hejarop! Tyvärr går det inte alltid som man tänkt sig eller vill!

Budgivningen har hållt på sen i tisdags, då jag la första budet! Fyra stycken drog sig ut efter visningen, så det var jag och en till kvar! Tyvärr ville hon ha den lika mycket som jag eller till och med mer nu i slutändan! Jag hängde med länge och väl, men tillslut hamnade sista budet på nästan hundratusen över utgångspriset och då sa jag nej! Hon ville ha den till vilket pris som helst och så kan inte jag tänka!

Så det blir att leta nya objekt, önskar bara att man för en gångs skull hade lite tur! Känner mig lite nedslagen idag när hon bjöd över mitt sista bud, men men bara och släppa och gå vidare! Bättre lycka nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Bella

Håller tummarna för dig vännen :-)

2012-08-20 @ 20:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0