Lägenhetsvisning!

Ikväll var det dags igen att titta på ett nytt objekt att starta en ny vardagen igen i. Med spännande och nervösa steg vandrade vi mot visningen, där vi möttes av en stor svensk fastighets förenings visningsskylt. Väl i lägenheten möttes vi av mycket folk, både på gott och ont.

Lägenheten var ljus och fräsch och det fanns stort potential att få den så den passar mina behov. Så efter mycket övervägande la jag bud, dock verkade många andra intresserade också. Bara att vänta och se, på torsdag lovade mäklaren att återkomma med om fler har bjudit över eller om det är jag som ligger högst. Usch det är med fjärilar i magen som det blir en väntan, en del av mig vill vinna och en del tycker det är lite otäckt att börja något nytt.

Kommentarer
Postat av: Fredrik C

Håller tummarna att du vinner budgivningen =) kramar

2012-08-15 @ 11:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0