Sista dagen!

Sista dagen på semestern har gått och är snart till ända. Fem veckor har gått så otroligt snabbt, att ha sovmorgon och ta dagen som den kommer har blivit min vardag.

Vet inte hur jag ska orka ta mig upp på måndag morgon och återgå till alla måsten och krav. När man väl är där kommer allt kännas bra och roligt, det är bara innan man har lite ångest.

De här fem veckorna har varit helt underbara, förutom en liten kollaps där i början då kroppen inte ville mer. Den insåg väl hur trött den var när den fick vila. Annars har det blivit många besök, som skulle gjorts för länge sen hos släktingar och vänner. En liten semestertripp, samt dagsutflykter med mera. Dagens sista semesterdag spenderades med min älskade syster och Caspian i långasjön. Blev en promenad och bad, med mycket skoj och bus i vattnet. Så mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0