Massage är guldvärt!

Ledig dag med massage inbokat på eftermiddagen, det låter inte fel, Detta är precis vad som har stått på mitt schema idag, vilket verkligen var välbehövligt. Har haft rejäl huvudvärk i två dagar, som inte ens Alvedon har klarat av att besegra. Idag laddade jag upp med två Alvedon, en promenad och massage vilket tycks ha varit nådastöten. Känns helt okej i mitt lilla huvud just nu!
 
Massage är verkligen vardagslyx som fler borde unna sig för att må bättre i vardagen. Innan olyckan var massage något man fick presentkort på någon gång ibland och sedan njöt av för stunden. Men sen olyckan är det ett måste att gå varannan vecka till min massör Ann för att klara av vardagen. Det är ett sätt för mig att slippa muskelknutor och som gör mig mer rörlig, samt ger mig en stunds avslappning fri från omvärlden. Allt detta är guldvärt för mig att prioritera både ekonomiskt och tidsmässigt. Förstår att man kanske inte prioriterar detta om man inte känner att det ger så mycket som jag känner, men innerst inne tror jag de flesta behöver en liten stund fri från stress och massa intryck. Även om det bara är någon eller några gånger om året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0