Denna packning....

I morgon kväll ger vi oss iväg till Luleå med flyget från Kallinge. Fram tills dess är det mycket som ska ordnas och packas, med allt från ulltröjor till varme vantar. Det allra viktigaste som ska packas ner som mediciner med mera, kan ju inte läggas ner från i morgon förmiddag.

Men jag har insett att det är mycket som ska ner i min lilla väska, så vem vet i morgon när allt är klart ser den kanske ut såhär. Att sätta sig på väskan för att få ihop den är ett måste för min del, imed att jag har en kudde som tar upp halva väskan. Det är nämligen ett krav att ha med min egen för nacken. Innan brydde jag mig inte, men nu måste jag ha min kudde för att sova bra. Det har nämligen varit många kuddköp innan jag hittade den som var bra för mig!

Önska mig lycka till med packningen i kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0