Jag kan faktiskt....

Efter lunch idag tog jag mig med tre härliga tjejer som sällskap till Väggabadet för att mjuka upp kroppen lite i varmvatten. Känner verkligen skillnad rent rörlighetsmässigt, när jag har varit i badet. Egentligen skulle jag behövt det mer än vad jag faktiskt går dit, men kroppen orkar inte med hela processen alltid. Att bada är ju en hel ansträngning i sig, sen ska man duscha och ta av och på kläderna innan dess. För att orka med det behöver jag nästan vara ledig en dag!

Idag blev det lite mer än varmvattnet med imed att jag hade en söt tjej som ville simma lite först med mitt sällskap. Gick i bassängen och trodde inte att jag skulle klara att simma då jag hade glömt min flytpuff hemma. Den gör nämligen att höger armen flyter vilket hjälper till att hålla hela kroppen flytande och lättare att simma med. Trots att puffen inte var med tänkte jag att jag skulle prova att simma utan och det gick faktiskt. Tungt som skjutton blev det och lite sidsim istället för bröstsim, men det gick faktiskt. Simmades nog totalt två längder, sen gick jag resten på botten.




Man klarar mer än vad man tror, glöm aldrig det!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0