Så här gick första visningen!

Igår berättade jag att jag skulle ta ett nytt steg framåt i mitt liv och gå och titta på en lägenhet. För er som är nyfikna hur det gick, tänkte jag skriva en liten sammanfattning om visningen. Det pirrade i magen när vi vandrade mot lägenheten hela familjen, alla hade tagit sig tid att följa med som stöd och smakråd. När vi kom in i trapphuset väntade mäklaren på oss där, för att sedan hälsa och visa oss in.

Direkt när jag kom in i lägenheten kände jag en unken lukt, vilket inte precis är den bästa starten. Hallen var jätte stor och inbjudande, vilket jag verkligen gillade. Tyvärr var inte resten av lägenheten så upplyftande, då den hade ett stort renoveringsbehov. Fönstrena var dåliga, tak, golv, väggar, gardrober, hela köket behövde rivas ut och jag reagerade på något i lägenheten med astman. Så rätt snabbt insåg jag att detta är inget för mig!

Men nu har jag gjort första visningen, så nu är det bara att rulla vidare framåt på denna spännande men läskiga resa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0