Delar av sjuksköterskeutbildning försvann!

Igår efter lunch var det dags att öppna locken till mina två lådor med material från sjuksköterskeutbildningen. Som jag skrev för cirka en vecka sen, så har jag bestämt mig för att rensa ut i mina flyttlådor innan jag flyttar igen. Vill lämna allt det gamla bakom mig, för att få en nystart. Tycker jag har gjort mig förtjänt av det!

Denna veckan ska jag bara ta det lugnt på grund av min virusinfektion, som gjorde att min astma blev betydligt sämre. Tyvärr är det ju så när man lever med ständig smärta, att det är värdelöst att bli sjuk och behöva vila mycket.
Smärtan blir bara betydligt värre, därför har jag lärt mig att det är viktigt att försöka göra lite små saker i den mån man kan. Att rensa lådorna var en perfekt grej, som man kan ta i sin egen takt. Är dock väldigt förvånad över att det gick så snabbt, så mycket som var inaktuellt som bara kunde slängas direkt. Kändes lite i hjärtat att rensa ut tre år av ens liv, för det symboliserade mycket av det liv jag trodde jag skulle ha nu inte det jag fick. En utbildning som knappt har börjats användas, men som jag vet innerst inne sitter hårt förankrad. Hoppas någon annan ska se det med bara....

Vi får väl se vad jag ska ta itu med härnäst i städ väg, när man väl har börjat är det riktigt kul! Ett litet bevis på hur jag såg ut efteråt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0