Det första veckoschemat 2012!

Då är det dags att inviga det första veckoschemat för 2012, som i nuläget är lite ovisst. Mycket tankar och planer inför framtiden, som behöver tänkas igenom. För det är så mycket man vill, men som man måste orka med i längden. Hur ska man veta att man väljer rätt? Hur gör ni när ni står inför stora beslut, för att reda ut hur man vill göra? Är jätte tacksam för lite tips och ideer!

Som ni ser är det ett kort veckoschema denna veckan utan arbetsprövning. Förhoppningsvis får jag svar om jag får chansen att arbetspröva på en ny arbetsplats denna veckan, då jag var tvungen att sluta på min gamla arbetsprövningplats julveckan pga av olika anledningar. Vi håller tummarna för att de ska ge mig chansen att få visa vad jag går för, bakom den skadade personens yta!

MÅNDAG: Ringa till sjukgymnasten Ia, för nya tider!

TISDAG:  Massage på eftermiddagen.

ONSDAG: Ledig

TORSDAG: Besök hos ortopeden med axlen.

FREDAG: Ledig. 

Det känns faktiskt rätt skönt att det är lite mindre än vanligt denna veckan, då läkaren ändå har rekommenderat lite vila för att återhämta mig. För er som undrar, så var jag hos läkaren i fredags pga astman och förkylning, vilket visade att jag hade en lungkapacitet på 210 istället för den normala kapaciteten på 800. Så just nu är jag tröttare än vanligt pga att jag får mindre luft och får hosta attacker på natten, men med lite vila är jag snart på benen igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0