En bra nyår, men sen gick det bara utför.....

Nyårsafton började med en härlig nyårsfest hos min älskade kusin och hennes sambo. Efter en god fördrink blev det väldigt god mat från Solgårda, potatisgratäng, kycklingfile, oxfile, såser, fruktfat och bröd! Efter ett litet välbehövligt uppehåll efter maten så blev det god pannacotta som min andra kusin hade gjort med sin tjej. Sen var det dags att göra av med lite kalorier då det välberömda dansspelet från Kinetec kom fram, jätte roligt men det var inte gjort för en handade människor. Efter det vet jag inte vad tiden tog vägen, för den bara rusade fram till tolvslaget då vi firade in det nya året med raketer, skålar och lite mousserande.

Natten till nyårsdagen blev dock inte den bästa starten på det nya året, då jag fick ett smärtgenombrott. Detta gjorde att jag inte sov en blund på hela natten, så när väl morgonen kom mådde jag så illa att jag inte visste vad jag skulle ta vägen och var helt svimfärdig. Så för att inte vara själv gick jag in och väckte mamma, för att sedan bli omstoppad i soffan med en kall trasa på huvudet, spy spann och tabletter för att stoppa i mig jämte mig. Hela dagen igår är som en dimma! Idag när jag vaknade var jag bättre, men jag är långt ifrån min vanliga smärtnivå. Så det är bara att kämpa på! Vilket bra start va, men man kan ju vända på det med och säga att nu kan det bara bli bättre.....



Kommentarer
Postat av: Tanja i Ronneby

Hej!

Känner igen det där... låg i 3 dar & grät & kräktes av smärta efter julens stirr.. Usch Usch.. hoppas du mår bättre snart!

Kram Kram

2012-01-02 @ 13:36:43
Postat av: angelica

Åå, jag lider med dig!! Att man jämt ska få betala ett högre pris. Min "whiplash-efter-dag" kom idag istället, då det igår var okej, idag hjälper inte ens mina starkaste tabletter. Värsta är väl att man är rädd för att man ska ha förstört all sjukgymnastik, men förhoppningsvis går det ner. Krya på dig!!! Många kramar

2012-01-02 @ 16:28:53
URL: http://angelicaeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0