Nu kastar jag det gamla och in med det nya....

Efter några vilodagar i soffan efter den jobbiga nyårsdagen och all återhämtning därefter, var det idag dags att ta sig för något projekt. Efter att funderat en stund på vad som var lite lagom slitsamt att göra, kom jag på att jag skulle organisera i mina pärmar från min gamla lägenhet. När vi flyttade sakerna tillbaka till mamma och pappa blev de stående i en stor Coop kasse och där har de stått sedan dess.

Har länge känt att jag vill börja om på nytt när jag ska flytta igen och då vill jag inte ha gamla papper med mig. Fem pärmar blev organiserade och mer än en hel pappkasse papper slängdes, med saker från det förflutna. Var nästan lite nostalgi att gå igenom allt. Mitt antagningsbesked till högskolan fanns sparat, mitt första hyreskontrakt och referens anteckningar från mina handledare från klass åtta och nio med mera.

Tänk så mycket man har gjort ändå innan livet stoppades för en stund. Men nu vänder jag blad och kastar allt gammalt som jag inte vill ha med mig in i mitt nya liv! För att börja om på nytt, med nya pärmar som innehåller andra viktiga steg framåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0