Alkoholfria alternativ-

Snart är det fyra år sedan jag blev skadad, vilket betyder fyra år med smärtstillande tabletter! Vilket i sin tur ingen alkohol, alla fall för mig som har tabletter som inte går ihop med alkohol!

Saknar inte själva drickan i sig, men det sociala med det! Tex när man är på en middag och någon frågar om vinet var gott eller jämnför, då saknar jag det! För att det ska kännas lite bättre på middagarna eller på festen har jag provat många alkoholfria alternativ!

Tänkte jag skulle rekommendera några, då jag vet att det även finns alternativ som smakar färgat vatten! Har ni några tips får ni gärna tipsa mig! Här kommer en liten lista!

Peach perl - ett gott fruktvin!

Isabella - vitt vin

X cider - jätte god cider! Inte så sött som många andra alternativ!

Mousserande jordgubbsvin - säger sig själv vad det är!

Chapel hill - matvin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0