fortsättning vibrationsterapin!

Som ni vet har jag hållt på med den här vibrations terapin mot käkarna i snart två veckor! Tänkte att det var dags för en liten uppdatering!

Konceptet med att använda eltandborstens munstycke släppte jag snabbt, då det inte vibrerade något alls! Sen vill man ju inte precis använda tandborsten för då skaver ju den upp hela ansiktet! Så efter att struntat i den hittade jag en massage bläckfisk som någon hade fått i julklapp! Vilket funkade utmärkt, bara det att hela ansiktet hade träningsvärk dagen efter! Annars kändes faktiskt ansiktet mycket mjukare och inte så stelt längre! Nu har jag kört med den en liten stund varje dag, tjugo minuter som var rekommenderat egentligen funkar inte för då får jag motsatt effekt, Ken en liten stund gör susen!

Får väl se vad det leder till i längden! Håller er uppdaterade!

Ps fick en kommentar med en fråga om vad det var för käkoperation jag hade gjort! I maj förra året gick käkkirurgen i lund in med ett titthål över käkleden för att se hur det såg ut! Vänster käkled hade början till atros och massa sammanväxtningar! Så han rensade allt och spolade rent ledvätskan! Efter det blev gapet bättre, men då blev problemet musklerna som inte orkade gapa större! Så det är det jag jobbar med nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0