ibland får man satsa...

Ibland är det tufft att försöka hänga på sina vänner dit man vill! Bara försöka vara som alla andra! Igår var det nämligen konsert på torget, Kent hade kommit till stan! Sedan länge var det ett stort gäng som skulle gå dit och efter att ha tvekat ett tag på om jag orkade eller inte bestämde jag mig att satsa!

Igår var det och jag planerade så gott jag kunde för att jag inte skulle ta ut mig helt! Kvällen var helt underbar och konserten och sällskapet var perfekt! Det är de känslorna jag njuter på idag, när livet inte är så perfekt! Smärtorna har vunnit över kroppen och orken är inte precis på topp, så nu blir det massa vila! Men en sak är säker fan vad kul jag hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0