jag ger min tid...

En mysig liten tur på stan blev det för mig och mamma! Vi bestämde oss i morse för att ta en liten vandring till stan för att äta lite lunch! En tunnbrödsrulle kan man ju inte bara missa under festivalen, helt klart favoriten!

Det mysiga med festival i stan är inte alla stånd och underhållning, utan att träffa alla människorna! Många före detta Karlshamns bor kommer hem igen och man blir mer öppen och social mot främlingar med! I onsdags till exempel pratade jag en stund med en kvinna i karamellstånd som var lite ensam och ville prata lite, lite mysigt tyckte jag! Med visst är det lite konstigt att det ska behöva bli en annan stämning mellan främlingar! Vi svenskar är ju väldigt bra på att leta upp den lediga platsen långt från sällskap på bussen! Det bara blir så liksom! Men som sagt några dagar kan jag faktiskt ge min tid till alla som vill ha den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0