Vad hände?

Ibland undrar man om kroppen lever sitt egna liv! Igår morse vaknade jag med lite ont i halsen, men jag kände mig inte konstig eller sjuk i övrigt. Så jag och mamma körde iväg till Sölvesborg som planerat, där vi skulle på loppis där en underbar vän till mig skulle stå och sen till mormor och morfar!

När vi hade kört ett tag började jag känna mig matt i kroppen! Så när vi skulle gå av blev jag jätte yr och fick slänga mig i baksätet av bilen! Men efter en stund var det ändå okej, så jag kunde ta en liten sväng! Vi bestämde snabbt efter det att mamma skulle släppa av mig hos mormor och morfar, medan mamma gjorde resten av ärendena!

Hos mormor och morfar blev soffan min bästa vän och jag mormor, caspian tog oss en power napp! Vet inte riktigt vad som hände och min systers ord var att hon trodde att min kropp gick in i en vägg. Vet inte riktigt vad jag ska tro, men efteratt sovit nästan hela dagen igår känner jag mig lite piggare idag. Trots det kommer det att bli väldigt lugnt även idag.

Kommentarer
Postat av: angelica

vet precis vad du menar, det är hemskt när det blir sådär. hoppas du mår lite bättre nu, massa kramar <3

2012-07-17 @ 13:38:09
URL: http://angelicaeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0