Kroppen är konstig...

Kroppen är verkligen konstig ibland... Jag vet ju att jag blir väldigt trött ofta och inte har så mycket energi. Samtidigt som jag är väldigt bra på att köra över mig själv, vill mer än vad jag klarar av. När jag hamnar i det läget är det som att man tar på sig ett par skygglappar och bara kör på, vägrar känna och titta hur man egentligen mår.
 
Så har mitt liv varit i vår med jobbet och allt annat. Jag har bara kört på för jag tycker det är väldigt kul och trivs som fisken i vattnet. Idag jobbade jag näst sista passet innan semester och för första gången när jag gick till jobbet kände jag hur trött jag var. Kände hur all extra energi har försvunnit och att det behövs lite upptankning till hösten. För mig betyder det att bara vara, utan tider och krav. Då får jag balans igen, för att orka vara så "normal" som möjligt till hösten och göra allt det där ni andra gör utan att tänka, så bra som jag kan.
 
Visst är det konstigt att kroppen känner av att den inte behöver orka så länge tid, precis som man går in i semester lunken redan veckan innan. Ett jobb pass kvar sen är det SEMESTER!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0