Midsommar vecka!

Då var det dags för en ny vecka, midsommar veckan. Sista veckan innan semester perioden börjar för några, jag har en vecka kvar innan det är dags för mig. Detta är annars en lite lugnare vecka än den förra, med student och skolavslutning. Det kan jag behöva för att vila upp mig inför fredagens festligheter hos fina Rosa och Micke.

Annars har dagen bestått av massa hundbus, då Nova en leonberger från valpkursen var och hälsade på. De lekte och vi mattar fikade, alla var nöjda och glada. Sen blev det en liten promenad i skogen som avslutning.

Så här ser veckan ut!

MÅNDAG  Arbetsträning

TISDAG  Arbetsträning + massage

ONSDAG  Ledig

TORSDAG  Arbetsträning

FREDAG  Midsommarfirande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0