Så många fina ord!

Idag när jag skulle hämta posten, fanns det ett vadderat kuvert där. På kuvertet stod mitt namn och adress. Förväntansfullt öppnade jag brevet, då jag såg att det inte var något "tråkigt" brev utan ett personligt skrivet ett. I låg det ett fint kort, med många fina ord på som berörde mig djupt. Det fanns också en skyddsängel, som var så vacker.

Tänk att lilla jag, kan beröra och betyda så mycket för en person som man aldrig har träffat. Men genom våra skador finns det ett band, som ingen annan kan nå på det sättet. Vi behöver inte förklara för varandra vad vi menar när vi pratar, då ord inte alltid räcker till för att beskriva hur man mår eller känner. Vi kan även skämta om saker som är jobbiga. För vi vet hur det känns att må som man mår och vad de olika dagarna i våra vardagar kan betyda för dem som är nära. Så skönt att kunna uttrycka det för någon som förstår och är i samma situation.

Tack Emelie för att du finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0