Sommaren är här!

Det har varit två bråda dagar, med både en student igår och en skolavslutning idag. Det har varit fantastiskt kul, men nu sitter jag här i soffan som en zombie. Som både får böta med smärta och trötthet i kroppen, men jag kommer igen oroa er inte.




Idag i kyrkan på min extra systers skolavslutning sjöng vi in sommaren med "Den blomster tid nu kommer". Alltid lika högtidligt som vanligt och man kan komma på sig själv att sitta och små le, då sommarlovs känslan av frihet kommer över en som minnen då man själv var liten. Känns som dagen igår med studenten var förfesten till sommarstarten och idag var det slutspurten, för nu tycker jag att vi firar in sommaren oavsett hur vädret blir eller fotbollen ikväll går. Det viktigaste av allt är att ta till vara dessa månaderna av sommar vi har framför oss och bara njuta!

Bara två veckor kvar till semestern....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0