Visa hur ni känner!

Varför är man så dålig på att säga till personer i ens närhet att man tycker om dem. Man bara går i sin egen vardag och vet själv vad dem betyder, men man säger det aldrig högt eller ger dom den där extra långa och hårda kramen. Innerst inne tror jag nog att man tror att de personera vet att de betyder mycket för en, men egentligen har ju inte det någon betydelse. Man blir ju bara ännu gladare över att höra det ändå!

Idag fick jag en oväntad uppskattning och jag blev både otroligt glad och rörd. Försöker visa för många i min närhet att de betyder mycket, men när man får en påminnelse om hur mycket man betyder för någon annan kommer man på sig själv. Tror alla människor kan göra lite mer för dem man bryr sig om än vad man gör, skicka ett sms, verkligen lyssna när någon vill säga något, ge någon en kram eller ordna något med mera. Så nu skärper vi oss alla och höjer oss ett snäpp till, eller vad säger ni!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0