Äntligen!

Nu är han äntligen min lilla Caspian. Idag klockan tio var vi i Veberöd, för att skriva köpekontrakt och ordna de sista förberedelserna och sist men inte minst hämta hem min lilla valp till Blekinge. Vid halv tolv satte vi oss i bilen igen, mot Karlshamn. Jag med lilla Caspian i knät, som i två timmar inte var riktigt road av att sitta stilla. Men trots det var han väldigt duktig, sa knappt någonting och kräkte inte en enda gång.

När vi kom hem blev det husesyn med mycket nosande överallt, samt en träff med Nelly vår katt. Detta mötet har jag varit lite orolig för, men det gick jätte bra. Nelly var väldigt nyfiken, men höll sig en meter ifrån Caspian för att observera läget. Men nu har de till och med nosat på varandra! Han har även hunnit med att busa tre månader, sova tre gånger samt äta och kissa.

Med andra ord börjar han att känna sig hemma!


 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Så himla fin bild på er vännen! Blir så glad av att se den och du är så värd det här och all glädje en liten hund ger! kramar

2012-03-14 @ 21:53:11
Postat av: Ulrika Sjögren

Grattis! Njut av valptiden tiden går så fort!

2012-03-15 @ 12:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0