Då var det dags!

Då var vi framme på den efterlängtade torsdagen, då vår lilla mini semester börjar. Klockan halv åtta ikväll lyfter flyget från Kallinge mot Arlanda och redan klockan sex går bilen här ifrån Karlshamn. Halv nio mellanlandar vi i Stockholm för att sen halv tio flyga mot Luleå.

Sen väntar tre dagar i Luleå med vår fina Elin! Som jag skrev igår blev packning i mesta laget, vilket innebar att jag fick sätta mig på väskan för att få ihop dragkedjan. Så är det ibland, men måste man ha med skenor, kuddar med mera så är det inte lätt. Om jag hinner och orkar ska jag försöka lägga ut bilder och berätta om vad vi upplever under helgen. Annars får ni ha en härlig helg och ni som bor i södra Sverige, bara njut av värmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0