Första dagarna med lilla Caspian!

Skit, vad dagarna går snabbt. Känns som att man knappt hinner med sig själv med arbetsprövning, fritid, möten samt lilla nya familjemedlemmen Caspian. Bara njuter av varenda sekund jag är med honom, känner hans doft och klappar hans mjuka björnpäls. Mår så bra när jag är med Nelly eller Caspian.

Som ni förstår så är det inte bara mys när man har en liten valp utan det är fullt upp med kissa ute träning, mattider, bus och tankar över hur man ska lägga upp det för att få rutiner. Mycket har börjat att falla på plats vilket är skönt och vi börjar att lära känna varandra. Här kommer lite bilder!




Bild från uppfödaren, Caspian ville upp i mitt knä direkt.
Han visste kanske att han skulle med mig hem!




Bilresan hem!




Söta Caspian.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0