Förtitt på grodan!!!!

Då var det dags att ta tag i sitt liv igen, efter tre dagars semester i Luleå. Flyget landade tjugo över fem och då var man tillbaka igen i lilla Blekinge. Vi har haft helt underbara dagar i Luleå hos fina Elin mer mycket mys och upplevelser. Berättar allt om detta i morgon, ville bara att ni skulle få en liten förtitt av grodan. Just nu är jag så trött att jag varken vet ut eller in nämligen...

Varje år gör nämligen parkavdelningen i Luleå en isskulptur till deras stadspark av olika djur. Inte nog med det, så bygger de en is rutschkana ner från djuret. Detta var verkligen en höjdpunkt att besöka dessa fina skulpturer och ta sig en svängom i rutschkanan för att bli barn en liten stund igen. Tyvärr blev det bara en liten tur för min del, för min nacke strejkade sen. Men gud vad kul det var den gången i allafall, en himla fart fick man ju!

Imorgon kommer veckoschemat, då jag har varit på min första dag på arbetsprövningen och fått mitt schema! Hoppas att ni kan vänta tills dess!

Ha en bra vecka mina fina läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0