Innerst inne vet ni....

Jag kan ju säga det, att såhär har jag känt mig de sista dagarna. Trött i både kropp och knopp, då allt känns lite övermäktigt denna veckan.



Trots att det känns så nu och att jag längtar något grymt till helgen, så har jag lärt mig otroligt mycket dessa dagarna. Vilket bara det är otroligt tillfredsställande. Bara att få ta på sig arbetskläderna igen och vara på "andra" sidan och inte patient känns som en vinst. Jag kommer klara detta, men just nu är det lite tufft med både arbetsprövningen och allt annat runt omkring. Säger bara "förlåt" mina fina vänner för att jag inte har hört av mig i veckan, inte är en sån bra syster, vän eller dotter, är sur och kräng för att jag är så trött att jag inte orkar med mig själv. Men innerst inne vet ni ändå att
JAG ÄLSKAR ER ALLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0