Nu sparkar vi igång en ny vecka!

Då var det söndag igen och imorgon sparkar en ny vecka igång. Jag har kommit till vecka två på arbetsprövningen, vilket känns skönt. Nu vet man lite lite mer vad jobbet innebär och man vet var man ska gå varje morgon som man ska dit. En annan sak som händer denna veckan med är att jag ska hämta lilla Caspian. Nu ska han äntligen bli min!

Såhär ser min vecka ut!

MÅNDAG  Arbetspröva + lunch med Monica + massage på eftermiddagen.

TISDAG  Sjukgymnastik hos Ia och arbetsprövning på eftermiddagen.

ONSDAG  Hämta Caspian i Skåne.

TORSDAG  Ledig

FREDAG  Arbetsprövning + möte på eftermiddagen.

Sen blir det bara mys hela helgen lång!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0