Prio bilträning..

Idag har jag och mamma börjat med del 2 i Caspians träning, vilket är miljöträningen. Nu har han varit här i 1,5 vecka och han känner sig hemma här nu. Idag hade jag siktat in mig på att vi skulle börja med bur träningen när vi åker bil. Så jag och mamma packade ner fika i ryggsäcken och körde ut till Sternö med Caspian där bak. Mankan väl säga som så, att vi hade en egen kör i baksätet istället för radio. Lite mer entoningt än radion, men med lite olika nyanser på skallet och pipandet.

Förutom bilåkandet gick själva miljöträningen ute på fika platsen jätte bra och det var så mysigt att sitta vid havet. Man kan ju dock konstatera att nu blir det en tur med bilen varje dag, för att träna bort detta för att bilresan ska bli lugn och harmonisk i framtiden. Annars ser veckan ut såhär!

MÅNDAG  Arbetsträning + fika med vän!

TISDAG  Arbetsträning

ONSDAG  Ledig

TORSDAG  Arbetsträning

FREDAG  Ledig


Ha en underbar vecka!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0