Slut för denna veckan!

Nu är sista arbetspasset för denna veckan gjort och sist på schemat för denna veckan står gympan ikväll. Är helt slut i kroppen och även huvudet av allt nytt, samt allt annat runt omkring hemma denna veckan. Trodde inte att jag skulle klara det, men genom att ta en dag i taget så gick det. Jag får betala ett högt pris för det, men det var värt det.

För samtidigt som jag känner mig oerhört trött, är jag glad och lycklig inombords. Jag är så glad över att vara på personal sidan och inte tvärtom. Att få hjälpa andra och inte bli hjälpt. Är den som får hjälp i så många andra situationer, så ibland är det skönt att kunna ge det istället. Det känns även kul att få lära sig mycket varje dag och fräscha upp sina gamla kunskaper.

En annan sak som kommer allt närmare är, lilla Caspians ankomst. Nu är det bara sex dagar kvar tills han blir hämtad och idag blir han exakt åtta veckor. Längtan är stor!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0