Snigelfart just nu...

Just nu kryper dagarna fram i snigelfart, vill vara på onsdag redan nu. Ni som inte riktigt vet vad som händer på onsdag, så får jag hämta mitt lilla hjärta Caspian. Nu är det inte många dagar kvar, ändå känns det väldigt långt borta. Han och hans syskon var egentligen leveransklara i torsdags, men vi ska iväg i helgen så därför väntade jag att hämta honom så att någon kan vara hemma i början hela tiden.

Kanske därför det känns längre nu, bara för att man vet att man kan hämta han egentligen. Bara att bärga sig... Helgen kvar och sen två jobbdagar.... Så mycket som cirkulerar i huvudet, hur stor är han? Kommer han vara orolig när hans syskon försvinner? När ska jag börja med ollika träningsformer i vardagen? Frågor som jag tror bara kommer falla naturligt när jag väl har hämtat honom!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0