Trötta jag...


Äntligen sitter jag nu i soffan efter en lång dag. Är så trött i hela kroppen, samt huvudet och smärtan stegrar på grund av det. Vissa dagar blir det lite för mycket bara... Det har varit mycket på jobbet, men det är väldigt kul. Sen har jag träffat en underbar vän, för en lång och härlig pratstund. Du är så fin min älskade vän Rosa!

Trots att man tycker allt är kul och ger mycket, måste man ibland få uttrycka att man är trött. Vissa dagar mer än andra, och just den här tröttheten vid kronisk smärta är inget man kan sova eller vila bort. Den finns där i botten och blir sämre beroende på vad jag gör! Det är inte alla som accepterar den tröttheten, eller rättare sagt inte förstår att den skiljer sig från vanlig trötthet. Det kanske inget man kan begära heller, men när man är mer trött än vanligt vill man bara att alla ska "fatta"....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0