Tufft ibland...

Denna veckan har jag känt mig som 90 år, eller kroppen. Smärtan har varit väldigt tuff, trots att man efter så här lång tid har blivit bättre på att klara smärtgenombrotten genom olika metoder. Har det inte varit nacken som tjabbar har det varit rejäl huvudvärk eller ont i käkarna. Som ni förstår har kroppen inte velat hänga med viljan.

Är så svårt att få ihop det där ibland, att leva i en 90 årig kropp men med en 26 årings vilja. Oftast brukar det gå att kompremissa mellan de två, men ibland blir man så arg och förbannad för att man inte kan göra vad man vill. Oftast tänker jag inte på det för man är så van, men när det har varit en tuff vecka som denna tar sorgen över att förlorat en liten del av sig själv påmind.

Nu tar jag heg iallafall! Ha en underbar helg och njut!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0