Filmtajm!

Dagarna flyter lite ihop när man är hemma och inte gör något annat än att titta på film. Har svårt att sitta eller stå för länge nämligen, så det är skönt att vila nacken genom att få ligga ner. Går en liten runda varje dag för att inte bli så stel i ryggen.
 
Många som skickar sms och undrar hur det är, så här kommer en sammanfattning. Jag har fått en blödning i nacken även denna gången, vilket kommer pga att jag är lättblödande samt att jag har ett lite större kärl i insticksvinkeln. Det blir väl lite bättre för varje dag, men jag kan inte säga något om ingreppet har lyckats förrän smärtan från blödningen är försvunnen. För nu har jag mer ont än vad jag hade innan ingreppet, men så här har det varit två gånger innan. Så jag vet ju att en dag vänder det och då känner man hur smärtan sakta men säkert går ner. Fram tills dess blir det, filmtajm! Har ni några bra film eller box tips?
 

Kommentarer
Postat av: H

Rock of ages är en kanonfilm. Lite musikal typ :)

Svar: Tack för tipset! Ska bli spännande och se!
enoskrivenframtid.blogg.se

2012-11-04 @ 17:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0