Julkrans!

Idag har jag, Hannah och Caspian haft en riktig mysdag. Först åkte vi till skogs för att gå en promenad och plocka mossa, till den årliga julkransen. Tycker att det är lite mysigt att göra den själv om jag känner att jag har tid och ork för en liten pysselstund. Idag fanns det den tiden, så efter att ha samlat in materialet var det dags att sätta igång. Först binda all mossa runt halmkransen för att få grunden och sen prova sig fram med dekerationerna.
 
 
Julen närmar sig med stormsteg och det blir lite ljusare i allt mörker. Mina tomtegardiner är uppe och stjärnan är tänd. Lite tidigt med ibland får man tjuvstarta för att njuta lite längre! Här kommer bildbevis på kransen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0